Zapraszam do zapoznania się z ofertą

Wirtualne biuro

 

  • Obsługa klienta kanałami: chat, e-mail, telefon
  • Odpowiadanie na wszystkie pytania klientów związane z daną usługą lub towarami
  • Przedstawianie klientom oferty oraz zachęcanie do wykupienia usług lub towarów
  • Pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów w związku z posiadanymi usługami lub produktami
  • Przyjmowanie reklamacji na konkretne usługi i produkty
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Research
  • Przygotowywanie i publikacja ofert pracy
  • Opracowywanie profilu kandydata na konkretne stanowisko
  • Analiza i selekcja CV
  • Przeprowadzanie zdalnych rozmów kwalifikacyjnych
  • Wybór najodpowiedniejszych kandydatów oraz umówienie spotkania bezpośrednio w siedzibie firmy z osobą decyzyjną 
Grafika

 

  • Tworzenie prostej grafiki
  • Wykonywanie wpisów graficznych na środowisko social media zgodne z identyfikacją marki
  • Komponowanie bannerów, cover photo, mockupów 
  • Tworzenie okładek na e-booki
Social media

 

  • Prowadzenie profili w social media
  • Planowanie postów oraz ich automatyzacja
  • Ustawianie chatbotów
  • Wykonywanie grafik i postów tematycznych
  • Wsparcie przy transmisjach live
  • Komunikacja między firmą a klientem
  • Dbanie o spójność profilu z zachowaniem jej strategii
WordPress

 

  • Zbudowanie intuicyjnej strony internetowej
  • Aktualizacja strony oraz wtyczek
  • Przygotowywanie treści oraz ustawianie jej pod SEO
Transkrypcja
  • Transkrypcje materiałów video oraz podcastów
Dodatkowe
  • Jeżeli jakiegoś zadania nie ma w ofercie, zapraszam do kontaktu. Porozmawiamy dokładnie o możliwościach jego wykonu.

Opcja w pakiecie START MINT ma na celu sprawdzenie moich umiejętności.

Pakiet jest jednorazowy, w dalszych działaniach korzystamy ze standardowych cen usług.

Zapytaj mnie o pakiet indywidualny!

PAKIET MINI SOCIAL MEDIA

250 zł+VAT

Ważność pakietu: 1 miesiąc

W skład pakietu wchodzą:

10 postów ze zdjęciem/grafiką/infografiką/tekstem

1 konsultacja poprzez kanały: Skype, telefon, video messenger

Przeróbka przesłanych zdjęć

PAKIET MIDI SOCIAL MEDIA

350+VAT

Ważność pakietu: 1 miesiąc

W skład pakietu wchodzą:

15 postów ze zdjęciem/grafiką/infografiką/tekstem

2 konsultacje poprzez kanały: Skype, telefon, video messenger

Przeróbka przesłanych zdjęć (max.15)

 

PAKIET MAXI SOCIAL MEDIA

500 zł+VAT

Ważność pakietu: 1 miesiąc

W skład pakietu wchodzą:

25 postów ze zdjęciem/grafiką/infografiką/tekstem

3 konsultacje poprzez kanały: Skype, telefon, video messenger

Przeróbka przesłanych zdjęć (max.25)

Wsparcie przy transmisjach live

Najczęściej zadawane pytania

Poznaj najważniejsze zagadnienia dotyczące współpracy.

Przebieg delegacji zadań

Na początku zapraszam Cię do rezerwacji pierwszej niezobowiązującej bezpłatnej konsultacji. Omówimy na niej zakres zadań, które chcesz oddelegować. Po zakończonej rozmowie otrzymujesz podsumowanie konsultacji oraz przebieg planowanych działań i niezbędne dokumenty współpracy.  Po akceptacji oferty przystępuję do pracy. Delegacja odbywa się dogodnym dla Ciebie narzędziem. Pod koniec każdego tygodnia otrzymujesz raport czasu pracy. Płacisz tylko za stan rzeczywisty wykonu zadań.

Cennik oraz rozliczenie z usług.

Cena ustalana jest wedle pakietów. Do wyboru są pakiety oparte na konkretnych działaniach związanych z obszarem Social Media. Jeżeli mam więcej zadań do wykonania i moje wsparcie jest poszerzone o inne prace, to zapraszam Cie do zapoznania się z pakietem z serii Mint.

Pakiety indywidualne

Oprócz standardowych pakietów wymienionych wyżej jest możliwość wygenerowania swojego indywidualnego pakietu, który jest oparty wedle Twojego zapotrzebowania na zadania, jak i czas mojej pracy.

Godziny pracy

Pracuję od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00, w wyjątkowych sytuacjach wykonuje zadania również wieczorem.

W soboty jestem dyspozycyjna od godziny 10.00 do 14.00

Opinie osób z którymi współpracowałam

Monika jest niezastąpioną pomocą szczególnie w momentach kryzysowych, gdzie zadanie musi być zrobione w trybie pilnym. Jest bardzo skrupulatna, tworzy piękne materiały PDF i grafikę, do tego transkrypcje są oddawane w błyskawicznym tempie. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Moniką, bo jest świetnym zdalnym wsparciem, do swojej pracy podchodzi z największą starannością i dokładnością, a przy tym jest niezwykle ciepłą osobą, z którą pracuje się wręcz doskonale. Rekomenduję ją z pełnym przekonaniem, gdyż jest świetnie wyszkoloną i kompetentną osobą do pracy z nawet najbardziej wymagającym klientem.

Anna Kawecka

Va-Vom Online Brand Support

Współpracowałam z Moniką dawno temu przy pewnym projekcie. Dzięki temu, że jest otwarta i uważnie słucha nasza współpraca była na super poziomie. Widzę, że dalej się rozwija i umiejętnie podąża za swoimi pasjami. Monika jest świetnym organizatorem własnej pracy. 
Polecam serdecznie

Ewelina Wygonik

Pracownia Stroju Studio Krawiectwa Artystycznego

Pani Monika Lizun jest bardzo pomocna i wszystkie zlecone przez mnie zadania wykonuje w pełni profesjonalnie. Wyróżnia ją przede wszystkim zaangażowanie w powierzoną pracę. Zawsze ,gdy z nią współpracuję, mam pewność, że nie zawiedzie moich oczekiwań. Współpracowaliśmy w m.in. w obszarze copywritingu, potwierdzam lekkie pióro u Pani Moniki. Moja tematyka nie zawsze jest prosta. Kolejną tematyką, w jakiej mi pomagała jako Wirtualna Asystentka to obsługa moich klientów w kwestii biznesowej. Polecam serdecznie Panią Monikę i mam nadzieje na dłuższą współpracę.
🙂 Pozdrawiam Rafał Szkliniarz

Rafał Szkliniarz

AdCorso

Zapraszam również do rezerwacji pierwszej 30-minutowej darmowej konsultacji

Masz dodatkowe pytania?

Zostaw wiadomość