Cześć!

Nazywam się Monika Lizun i jestem Wirtualną Asystentką.

Wspieram zdalnie biznesy online oraz stacjonarne, które przeniosły pewnie działania do Internetu. Prowadzę sama swój Fanpage, stronę internetową oraz tworzę proste grafiki, zachowując strategię wizualną własnej marki, jak i osób, z którymi współpracuje. Minimalizuje również czas klientów wobec zadań związanych z obsługą klienta oraz dodatkowymi działaniami, które zabierają im mnóstwo czasu.

Swoje doświadczenie zdobywałam, pracując w obsłudze klienta w działach wsparcia technicznego, produktowego oraz serwisu reklamacyjnego.

Z wykształcenia jestem pedagogiem resocjalizacyjnym, w związku z tym mam dużą łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych oraz dużą swobodę w komunikacji. 

Moją pasją jest psychologia oraz podejście holistyczne do odżywiania. Hobbistycznie komponuje przepisy, gdyż sama należę do takiej grupy żywieniowej. Uwielbiam również kinematografię i klasykę filmów noir.

 

 

Stale podnoszę swoje umiejętności.

Wraz z pojawiającymi się nowościami doganiam je równie szybko, wprowadzając do swojej pracy, aby realizować coraz to nowe zlecenia i sprostać wymaganiom klientów.

Wielozadaniowość to moje drugie imię.

Jestem pasjonatką w wykonywaniu różnych zadań. Dzięki temu poszerzam swoje zawodowe horyzonty i poznaje fantastyczne osoby, z którymi mam przyjemność współpracować.

Zakres dotychczasowych obowiązków

Obsługa klienta

Obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych.

Prowadzenie serwisu reklamacyjnego, weryfikacja zgłoszeń oraz koordynacja ich realizacji za pośrednictwem przeznaczonych do tego platform.

Wsparcie techniczne dla klientów.

Obsługa centrali telefonicznej.

Zarządzanie magazynem 
(wydawanie i konfiguracja urządzeń abonenckich).

Pomoc w e-commerce

Nadzór nad sklepem internetowym oraz na portalach aukcyjnych.

Wykonywanie zdjęć produktowych, tworzenie prostych projektów graficznych.

Przygotowywanie treści pod sprzedaż oraz kompozycji ofertowych.

Wprowadzanie nowych produktów oraz aktualizacje ich cen, oraz opisów zgodnych ze standardami firmy.

Dbałość o prawidłowy kontakt z klientem.

Wsparcie w social media oraz przy blogach

Przygotowywanie postów na social media oraz grafik i infografik.

Dbanie o systematyczność aktualizowanych informacji.

Ustawianie chatbotów w komunikatorach.

Tworzenie prostych i intuicyjnych stron na podstawie narzędzia WordPress.

Tworzenie treści na strony internetowe zoptymalizowane pod SEO.

Zapraszam do kontaktu